Totaal aantal pageviews

woensdag 27 juli 2011

Kringloop vondsten

Het is bijna zover, nadat ik een jaar geleden verhuisd ben heb ik dan eindelijk de 'tuinkamer' doos vrij (zoals gezegd bijna..) Manlief heeft voor mij mijn bureaublad op maat gezaagd en tadaaa: ik heb een eigen werkplek!

De bedoeling is dat ik hier in een mooie kast (mijn oude commode, die ik nog steeds wit wil verven) al mijn knutsel en naaispullen ga bewaren en natuurlijk.. de naaimachine! Die van mama moest toch eens terug.. Als jullie nog tips hebben voor een goede (niet al te dure) naaimachine, reacties vind ik altijd leuk!

En dan kan ik eindelijk beginnen.. maar eerst: met vakantie en daar moet ook voor worden ingepakt..
Tussen het inpakken, opruimen en wassen draaien door ben ik nog even snel naar de kringloopwinkel gegaan. Van deze kopjes werd ik echt helemaal blij!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten