Totaal aantal pageviews

donderdag 28 februari 2013

Jippie ik kan haken!

Haha dit klinkt wel een beetje zielig, maar ik ben blij want ik kan (dankzij jullie blogs en youtube) haken!!!!
Wat heb ik tot nu toe gemaakt?

- 3 mutjses, de bedoeling was een, maar 2 werden te klein voor mn zoontje;)
- 1 muts voor manlief
- 1 muts voor mn schoonzusje
- een haarband voor mezelf

Een uiltje, maar die vind ik niet zo goed gelukt..

en op dit moment ben ik bezig met een colsjaal voor mezelf met een soort 'bolletjes haak steek' wat ik op een engelstalige blog vond... Superleuk!

Ik ga morgen foto's uploaden en dan zal ik ook de vertaling en aanpassing van mijn patroon delen!

Nu nog de grannysquares...maar dat gaat ook wel lukken met de uitleg op de blog van Wieke.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten