Totaal aantal pageviews

maandag 7 januari 2013

Projectjes van 2012

Hallo,

Inmiddels is mijn zoontje geboren en ben ik weer creatief bezig geweest!!
Weer dingen van mijn to do list af kunnen strepen, alleen dat haken... pfff zo lastig!
Daarom ben ik maar weer aan het breien geslagen, een mutsje, wantjes en een sjaaltje voor mijn zoontje gemaakt, een col voor mezelf en een vriendin gemaakt:)

Daarnaast heb ik met mijn moeder hele leuke hangertjes gemaakt voor in de kerstboom van jawel.... een 'oude' trui van manlief! Ik had vorig jaar een leuk poefje gekocht bij de kringloop waar nog een hoesje omheen moest. Dat is nu ook geregeld (van dezelfde trui) en staat nu te schitteren bij mama thuis!! Ik moet even een manier vinden om foto's makkelijk te uploaden want dan kun je zelf zien wat ik bedoel.

Nu een muts breien of haken.. heb grote (haak)naalden gekocht en dikke wol, nu op zoek naar een (makkelijke) uitleg.. iemand tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten